Автомат хариулагч бус, банкны ажилтан танд 24/7 онлайн чатаар үйлчилгээ үзүүлнэ

2020 оны 07 сарын 23

Монгол орны өнцөг булан бүрт хүрч үйлчилдэг ХААН Банк харилцагчдынхаа тав тух, хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн хамгийн орчин үеийн, шинэлэг бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэхийг зорин ажилладаг билээ. Энэ удаад ч мөн адил харилцагчдадаа үйлчилгээгээ улам ойртуулан, банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой аливаа асуудлаар өдөр шөнийн аль ч үед хандах боломжийг бүрдүүлэн цахим сувгуудынхаа онлайн чат үйлчилгээг 24/7 болгон өргөжүүлээд байна.

Эрхэм харилцагч та ХААН Банкны албан ёсны Facebook чатаар болон Харилцагчийн мэдээллийн төвийн help@khanbank.com и-мэйл хаяг, www.khanbank.com вэб хуудасны чат болон бусад цахим сувгууд болох Wechat (Khan Bank), Viber (94031917)-аар дамжуулан өдөр бүр 24 цагийн турш, хүссэн үедээ банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээ мэдээлэл, заавар, зөвлөгөөг түргэн шуурхай авахаас гадна санал, хүсэлтээ ч илэрхийлэх бүрэн боломжтой юм.

Банкны лавлах утас ачаалалтай үед та хүлээж цаг алдалгүйгээр, мөн салбар тооцооны төвүүдэд очих шаардлагагүйгээр, хүссэн үедээ хаанаас ч, хэдийд ч дээр дурдсан цахим сувгуудын чатад хандаарай.

ХААН Банкийг сонгон үйлчлүүлдэг эрхэм харилцагч танд баярлалаа

Top